Bachelor Spansk: Intervju

Navn: Live Kjølberg
Studieprogram: Bachelor spansk

Live spansk.jpg

Hvorfor valgte du NTNU?
Valget falt på NTNU først og fremst på grunn av Trondheims rykte som Norges beste studentby, jeg er ikke skuffa. Også, allerede andre semester har man mulighet å delta på et fireukers språkkurs i Santiago, Spania.

Hvorfor valgte du akkurat dette studieprogrammet?
Etter et kortere opphold i Argentina hvor jeg fikk en innføring i grunnleggende i spansk ønsket jeg å bygge videre på det jeg hadde lært. Språk har alltid vært en interesse.

Hvordan er studiehverdagen din på NTNU?
Dagene starter og avsluttes i Kafé Sito på Dragvoll, hvor stipendet går til kaffe og kanelboller. Ellers tilbringes mye tid i Sandkassa, når jeg ikke er i forelesning.

Hvordan er fritiden din som student på NTNU?
Fleksibel. Når jeg ikke er på skolen er jeg enten på jobb, på en kafé eller på Samfundet. Det er vanvittig mange tilbud man kan benytte seg av, uansett hva du er interessert i.

Har du vært eller skal du på utveksling i løpet av studiet?
Nei, ikke ennå.

 

Legg igjen en kommentar